Cikk vadász
Cikkek, hírek

Nexus reklámügynökség

Cikk vadász



Nexus reklámügynökség

Szponzorált tartalom

Sok gondot tud okozni egy cég életében az, ha a vállalat nem megfelelően van reklámozva, hirdetve, hisz az egyik legfontosabb tényező, az ismertség, a márka bevezetése a piacra, illetve az emberek köztudatába. A Nexus reklámügynökség viszont kidolgozott egy remek 4 lépéses stratégiát, melynek második lépése, a piackutatás után, az az Integra. Ez azt jelenti, hogy van egy ügyfélpiramis, melyen a különböző típusú vásárlók foglalnak helyet. Ahhoz, hogy az alsóbb szintről feljebb kerüljenek, a cégnek megoldásokat kell találnia az esetleges gondokra. A legalsó szinten azok a vevők vannak, akik a „potenciális célcsoporthoz” tartoznak, velük meg kell ismertetni a terméket, hogy az „ismerő” szintre léphessenek. Ahhoz, hogy innen is tovább haladhassanak, ahhoz fel kell keltenünk az érdeklődésüket a termék iránt. Így kerülnek ők az „érdeklődők” csoportba. A „kipróbáló” szintre vágykeltéssel tudjuk őket feljebb csábítani. Ha pedig vásárlásra ösztönözzük, úgy jutnak a „vásárló”, „visszatérő vásárló”, illetve „törzsvásárló” szintjére. A piramis tetején a „hírvivő vásárló” helyezkedik el, aki már a cég jó hírét is kelti, nem csupán vásárol. Ha Önt is érdekli a Nexus reklámügynökség programja, akkor vegye fel velük a kapcsolatot!


2018. 03. 12. 15:40        Szerző:

««« vissza

Szólj hozzá!
Név
 
E-mail
 
Honlap
 

 
Mi Magyarország fővárosa?
 

2010 © Partnerek

 

Az oldalt készítette: Linképítés